Aktuelt

Utetrening i april!

Kurs over 4 ganger 1,5 time der du lærer du hvordan du lykkes med utetrening.

Les mer

Les om boken min!

Boken min inneholder alt du trenger for å komme i form, gå ned i vekt og få mer overskudd! Motivasjon, trening, kosthold og mye mer!

Les mer

Er det din tur nå?

Et samarbeid med meg gjør at du både kommer i gang og holder i gang over tid!

Ned i vekt? Få til treningen? Jeg hjelper deg!

Les mer

Samarbeid med Andreas

Jeg er utdannet helsecoach, fysioterapeut, ernæringskonsulent og personlig trener.
Jeg har 15 års erfaring, og har spesialisert meg på varig livsstilsendring, vektreduksjon og trening for helse, hverdagsform og overskudd.

Er du klar for å sette i gang?

Tips og inspirasjon i bloggen

Trening som godt voksen

Jeg har utallige ganger sett at mennesker som er både 60, 70 og 80 år kommer i bedre form når de trener. Nøkkelen er ofte å finne en måte å trene på som passer for den enkelte.

Det er ikke slik at du trenger å trene på en annerledes eller spesiell måte selv om du har nådd en viss alder. Kroppen din tilpasser seg til trening på samme måte som yngre kroppen. Noen opplever at de trenger litt lengre tid på å hente seg inn etter trening, og at kroppen ikke tåler hard trening like godt som før. Dette handler imidlertid vel så mye om hva kroppen er vant til, som hvor gammel den er. Uansett alder er det viktig å finne et passe nivå på treningen. 

Details

Bidratt i artikkel i Dagbladet

Et av mine mål er å nå ut til flere med inspirasjon og kunnskap. Da er det veldig moro å få bidra i artikler som denne!

Det er en Dagbladet pluss artikkel (krever abonnement), men jeg fikk lov å dele den her på siden min. Saken inneholder mange gode tips fra noen av Norges ledende eksperter.

Details

Lavkarbo eller lavfett? Det er DITT valg!

Lavkarbo har vært i vinden de siste årene, og mange hevder det er den beste veien til vektreduksjon. Nå har det imidlertid kommet ENDA en studie som bekrefter at det å redusere inntaket av karbohydratet verken er mer eller mindre effektivt enn å redusere inntaket av fett. Faktisk kan du la personlige preferanser styre hvordan du setter sammen ditt kosthold, når målet er vektkontroll. Er ikke det ganske ålreit?

Details