Krevende dietter, omfattende treningsprogrammer og urealistiske ambisjoner er en hovedgrunn til at mange mislykkes. Nesten alle som går ned i vekt, går opp igjen. De fleste som starter å trene, slutter etter noen uker.

Gode vaner er nøkkelen til positive endringer du lykkes med over tid. Du fokuserer på noen områder av gangen, og fortsetter til det går av seg selv. Så tilfører du, om du trenger, flere endringer.

Gode spisevaner får deg varig ned i vekt.

Gode treningsvaner gjør at du kommer i form, og holder deg i form.

Gode stressvaner gjør at du beholder ro og oversikt.

Gode motivasjonsvaner gjør deg fokusert og målrettet.

Individuelt

Ved personlig oppfølging jobber vi langsiktig for å skape gode vaner. Vi kartlegger først hvor skoen trykker, og lager en plan for hvilke endringer det er viktig å lykkes med. Vi har mer fokus på hva som er gjennomførbart over tid, enn hva som gir raskest fremgang de første to ukene. Kombinasjon av møter og oppfølging i min kundeportal skaper motivasjon og læring.

Personlig oppfølging gjør at du kjapt kommer til kjernen av hva det er viktig å fokusere på for DEG. Du kommer endelig i gang, og klarer å fortsette over tid!

Boken min - DIN VEI

I boken min, som kom ut i 2018, har jeg samlet alt du trenger for å lykkes med mat, trening og bevegelse. Med drøssevis av praktiske tips og forskningsbasert kunnskap er dette oppslagsverket du trenger for å komme i form, gå ned i vekt og få mer overskudd!

Du kan lese om innholdet og se tilbakemeldinger fra leserne her!

På nett

Jeg jobber med å utvikle et nettbasert tilbud i vaneendring.

Med kombinasjon av teknologi, fagkompetanse og god formidling, har jeg stor tro på at nettkurs er perfekt for å endre vaner. Du får kvalitetssikret informasjon, porsjonert ut i passelige porsjoner, rett i lomma!

Følg med på nettsiden min og på facebooksiden min for mer informasjon!

Shares 0