Jeg jobber med en serie innlegg om hvordan man gjør det lettere å skape gode vaner. Men jeg rekker dessverre ikke skrive alle på en gang. 

Følgende innlegg er en del av serien. De som er klikkbare er allerede publisert.

  • Er du viljesvak? (om den begrensede selvkontrollen)
  • Design omgivelsene for suksess (om hvordan du gjør det lettere å skape gode vaner ved å styre omgivelsene)
  • Den beste teknikken for å omsette ønsker i handling (om en godt dokumentert teknikk for å få gjennomført mer av det du ønsker)
  • Slik gjorde jeg morgentrening til en vane
  • Den vanskeligste uvanen (om hvordan jeg klarte å bruke mindre tid på mobilen)
  • Endelig i seng til passe tid (om hvordan jeg klarte å bryte en gammel uvane med å legge meg for sent)
  • Den enkle teknikken som skaper fokus og mestring (om en vitenskapelig teknikk som altfor få bruker)
  • Derfor er daglig veiing en god vane (om hvorfor det er lurt å gå på vekten hver dag, når du skal ned i vekt)
  • Du motiveres av følelser! Ikke fornuft! (om hvorfor positive følelser er viktigere for motivasjonen enn fornuftige grunner som helse og forebygging)

Vil du ha beskjed når et nytt innlegg er publisert, kan du melde deg på under.

Få beskjed om nye
innlegg på e-post!