Få en topp start på treningen etter sommerferien!

Sikre deg en plass på kurset 22.august ved å melde deg på allerede nå!

Kun 12 plasser!

Det er mange misforståelser om intervalltrening. På dette kurset lærer du hva som er sant, og hvordan du gjennomfører intervalltrening i praksis.

Du vil lære at det ikke er så hardt som du kanskje tror. Tvert imot kan det være både morsomt og variert! At treningseffekten er topp, uten at du må ha lange økter, er heller ingen ulempe!

Etter kurset har du en meny av intervalløkter å velge mellom. Du er klar for supre treningsøkter med løping, gåing i motbakker, sykling eller sirkeltrening. Treningen kan du gjennomføre i en bakke, i skogen, langs veien eller på en plen. Du kan til og med gjøre det på en båt!

Praktisk gjennomgang gjør at du vet hvordan du gjør det riktig, som hvor hardt og hvor lenge. I tillegg får du et flott kompendium, der du kan slå opp når du lurer på noe.

Score evalueringsskjema kurs i utetrening

SNITTSCORE 9,7 (skala fra 1 til 10)

«Inspirerende, morsomt og lærerikt!»

«Betryggende at trening kan være så enkelt. Mange gode tips!»

«Supert kompendium som jeg vil ha stor glede av fremover!»

«Flott med øvelser alle kan klare og økter som tar kort tid!  Deilig å få et treningsprogram jeg enkelt kan fortsette med året rundt, uavhengig av hvor jeg er»

«Enkelt, forståelig og motiverende!»

Hvor sprek må du være?

For å ha glede av kurset må du kunne løpe eller gå i motbakke. Kurset passer uansett hvor godt form du er i, da alle jobber på sitt eget nivå.

Dette får du

  • 2,5 time kurs med fysioterapeut, PT og helsecoach Andreas Lycke

  • Kompendium med teori, tips og øktforslag

  • Kun 12 deltakere på kurset

  • 2,5 timer kurs til lavere pris enn èn time med personlig trener

Dette lærer du

  • Hvordan du gjennomfører ulike typer intervalltrening (korte og lange intervaller)

  • Hvor hardt du skal presse deg, og at intervalltrening ikke skal være så grusomt som du kanskje tror

  • Hvor kort tid som skal til for god treningseffekt

  • Hvordan du øker motivasjonen, får gjennomført og skaper gode treningsvaner

  • Hvordan du gjennomfører med løping, gåing i motbakke eller enkle øvelser med egen kropp du kan gjøre på stedet. Dermed kan du få trent uansett hvor du befinner deg.

  • Hvordan du øker motivasjonen, får gjennomført og skaper gode treningsvaner

  • Hvordan du trener på et nivå som er passe for DEG

  • Treningsøkter som gir topp effekt på kun 15-30 minutter, og som kan gjennomføres hvor som helst

Praktisk informasjon

Oppmøte på parkeringen over veien for Øverland gård. Se tidspunkt nedenfor. Maks 12 deltakere – først til mølla! Påmeldingsfrist er en uke før oppstart. Påmeldingen er bindende. Kurset gjennomføres ved minimum seks deltakere.

Om instruktøren

Andreas Lycke er fysioterapeut, personlig trener, ernæringskonsulent og helsecoach. Han har over 15 års erfaring med trening, og driver i dag egen virksomhet i Sandvika. Andreas har nylig utgitt boken DIN VEI – en forskningsbasert, men samtidig lettfattelig bok om hvordan du lykkes med mat og trening over tid. Andreas er også instruktør i Movnat (naturlig trening utendørs), sertifisert functional aging specialist (trening for godt voksne og eldre) og sertifisert i AktivA (trening ved artrose). Han har jobbet i mange år både som personlig trener og gruppeinstruktør.