Få en topp start på treningen etter sommerferien!

Sikre deg en plass på kurset 29.august ved å melde deg på allerede nå!

Kun 10 plasser!

Vil du få til STYRKETRENINGEN?

Styrketrening er viktig enten du vil bli sterkere, strammere, øke forbrenningen, løpe/sykle lettere, forebygge skader eller oppnå god helse.

Dette er kurset for deg som:

  • Liker å trene ute
  • Endelig vil komme i gang med styrketrening
  • Synes det er litt tiltak å få trent styrke (kanskje du egentlig liker bedre å sykle, løpe eller gå tur)
  • Ønsker kontinuitet i treningen (få til å trene regelmessig, uansett hvor du befinner deg)
  • Ikke har ambisjoner om å bli vektløfter (da bør du nemlig på et treningssenter)
  • Ikke vil bruke mer tid enn nødvendig på styrketrening (samtidig som du vet at du trenger å få gjort litt av det)

Score evalueringsskjema kurs i utetrening

SNITTSCORE 9,7 (skala fra 1 til 10)

«Inspirerende, morsomt og lærerikt!»

«Betryggende at trening kan være så enkelt. Mange gode tips!»

«Supert kompendium som jeg vil ha stor glede av fremover!»

«Flott med øvelser alle kan klare og økter som tar kort tid!  Deilig å få et treningsprogram jeg enkelt kan fortsette med året rundt, uavhengig av hvor jeg er»

«Jeg likte at jeg fikk et helthetlig styrkeprogram med god instruksjon underveis som jeg kan bruke hjemme. Fint å få ulike vanskelighetsgrader så man kan finne sitt nivå og neste nivå å strekke seg etter!»

«Bra blanding av teori og praksis og bra inspirasjon til å begynne med styrketrening ute!»

«Kort og konsist. Du var realistisk, nøktern og ikke «overentusiastisk» – men ga mye bra med alternative nivåer»

Hvor sprek må du være?

For å ha glede av kurset må du kunne gjøre enkle øvelser med egen kropp. Kurset passer uansett om du er 70 år og utrent eller 35 år og ganske sprek. Som fysioterapeut vet jeg hvilke alternative øvelser du kan gjøre dersom noen er problematiske.

Dette får du

  • 3 timer kurs med fysioterapeut, PT og helsecoach Andreas Lycke

  • Flott kompendium med enkel teori, motivasjonstips og mange øvelser

  • Kun 10 deltakere på kurset

  • 3 timers kurs til lavere pris enn èn time med personlig trener

Dette lærer du

  • Hvordan du gjennomfører styrketrening utendørs (eller inne ved dårlig vær)

  • Hvordan du får topp treningseffekt uten å bruke mye tid eller slite deg helt ut hver gang

  • Hvordan du øker motivasjonen, får gjennomført og skaper gode treningsvaner

  • De beste styrkeøvelsene, der du kun trenger din egen kropp eller enkelt utstyr som strikk

  • Hvordan du gjør øvelsene passe vanskelige, og hvordan du øker utfordringen når du blir sterkere

  • Økter som gir topp effekt på kun 15-30 minutter, og som kan gjennomføres hvor som helst

  • Tips for å skape gode treningsopplevelser, så du sitter igjen med et stort smil hver gang

Praktisk informasjon

Oppmøte ved kiosken på Kalvøya, rett over brua (i Sandvika). Se tidspunkt nedenfor. Maks 10 deltakere – først til mølla! Påmeldingsfrist er en uke før oppstart. Påmeldingen er bindende. Kurset gjennomføres ved minimum seks deltakere.

Om instruktøren

Andreas Lycke er fysioterapeut, personlig trener, ernæringskonsulent og helsecoach. Han har over 15 års erfaring med trening, og driver i dag egen virksomhet i Sandvika. Andreas har nylig utgitt boken DIN VEI – en forskningsbasert, men samtidig lettfattelig bok om hvordan du lykkes med mat og trening over tid. Andreas er også instruktør i Movnat (naturlig trening utendørs), sertifisert functional aging specialist (trening for godt voksne og eldre) og sertifisert i AktivA (trening ved artrose). Han har jobbet i mange år både som personlig trener og gruppeinstruktør.